namethatwho

2012-07-22
02:45:32

fett med Kent jaooooo!
nu ska det komma lite bilder från Kent som spelade i onsdags som jag var och kollade på med några fin fina brudar!
 
men fattar mig inte på föräldrar som låter sina barn gå fritt på sånt?
vi hade fått bra platser, nästan längst fram,
vid ungefär andra, tredje låten så kom det två barn ungefär 9 år gamla och tog min plats?!?!?!?!?
asså trängde sig förbi och knuffade ner mig från plattan som höll stängslet uppe..

tur ungarna försvann sen..
för sen när kärleken väntar och ingenting kom så sjöng jag med hjärtat och lungorna höll på att expoldera!
och inte nog med att man själv höll på att bli slagen i ansiktet av jätten som stod framför en och sjöng för kung o fosterland och viftade med armarna som en batong i  varje låt, utan man själv råkade slå en kille som stod framför hårt på röven med armen när jag skulle ta upp mobilen och ta kort!!!
stod och skratta under tiden jag sjöng med XD

men Kent är nog ett av mina favorit band, texterna (och detta kommer låta astöntigt) dom, hur ska man säga, man för står sig på dom, för dom har ett språk och säger sånt som man själv fattar..
låtarna är inte bara kärlekstrams eller hjärtasorg..
utan om så mycket annat..
man kände varje slag på bastrumman gå direkt till hjärtat!
tror det var i Sjukhus som jag verkligen fastnade just på grund av trummorna..
varje slag på basen och gitarren fick allt att låta himmelskt och verkligen kent-aktigt!
men ljusshowen gjorde verkligen det helt superduper awesome!

NEJ NU FÅR JAG SLUTA!!
OBS! det är jag själv som tagit dessa, så inget bullshit nu..
för nu kommer bilder..


 
 
 
godnatt! :D
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: