namethatwho

2012-09-09
20:26:33

besvikelsen var för stor! how could i be a such fool..
den ofrivilliga nunnan är tillbaka!

sitter denna kalla söndags kväll och försöker skriva en uppsats om 3D, blender och olika andra trevliga saker..
såå..
how you doing?
haha, den som läser är inte tvungen att svara!
vet ni som verkligen räddar min kväll?
mina kompisar och musik!
den musik jag lyssnar på just nu har jag fått höra via dom och jag är kär! i musiken!
 
kan man inte få gifta sig med musik?
 
spenderade lördagskvällen hemma hos nadja med niggas!
tacos och guitar hero <3
godis i massor och popcorn.. mums!
men man kan ju inte förneka att man rullar fram just nu!

ska nog ut imon och ta en rejäl långrunda med hunden, hela strandpromenaden + lite till..
aa så jävulskt duktig jävel..
 
ska man kanske lägga upp lite musik?
THE OFRIVILLIGA NUNNAN HAS SPOKEN!

and so is the case!
 
tar youtube, pallar inte mer spotify skiten!
men har jag mer att säga?
 
hmm..
jo, hur kan folk egentligen vara så dumma och inte förstå hur mycket dom kan såra en annan?
blir jag sårad, så blir jag kall mot den personen.
taggarna utåt som pappa brukar säga..
personen i fråga verkar vara helt naiv och blåst på samma gång..
hoppas den försover sig och missar bussen och får inbrott och får vaglar i ögonen och munsår och skavsår på fötterna och blir allergisk mot bullar!

jag är inte ond..
bara lite sur :P
 
åh! jag kom just på det!
jag har film imon! YES!
tantdans! :D
 
haha nej, men jag hade något mer att skriva men jag glömde bort det..
som vanligt då?
tröga jag..
 
the party don't start till i walk in!
mehe, jag får väl fortsätta med mitt nu då..

musik kommer häääär..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nu får det vara nog..
hoffmaestro är nog det jag lyssnar mest på just nu!
älskar dom!
 
aja, nu ska nunnan fortsätta med sitt!
puss på er saltgodisar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: