namethatwho

2012-06-11
23:52:27

i'm thinking..

var ute och gick en runda nu med vår lilla grishund här hemma..

rensade tankarna.
men vad är det egentligen man tänker på?

dom tankar jag har i huvudet är bara typ kärlek och framtiden!
typ hur det egentligen ska gå i framtiden, kommer jag någonsin bli det jag drömmer om, och vad är det jag egentligen vill bli?
kommer jag få en man eller kommer jag dö som en 80 åring tant som lever i en tvåa i en förort med 17 katter och kollar gamla filmer hela dagarna?

sen hade jag lite andra tankar, då vi idag var i ronneby med klassen + en annan klass, och gick lite i brunnsparken och badade och åt.. men dom är fortfarandes lite osorterade så går inte att skriva ut dom riktigt än.. men en annan dag :)




jag har tänkt

att en dag gå hela den långa vägen hem till dig
knacka på din dörr
se ditt förvånade ansikte
när du ser att det är jag som står där
jag vill slå, skrika och få dig att må lika dåligt som du har lyckats att få mig att må!
jag vill få dig att förstå hur mycket jag bryr mig
men jag skulle aldrig kunna få dig att må så dåligt
jag tycker för väl om dig för det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: