namethatwho

2012-06-10
20:10:27

underbara klassen says goodbye..




den vita valen har spoken!

fem
5
4+1 = 5
dagar kvar i 9an
5 dagar kvar med min underbara klass!

det går inte att besriva med ord hur mycket jag kommer sakna dom alla
och hoppas verkligen alla får det bra sen på gymnasiet!

har haft det riktigt roligt i dessa år vi har haft tillsammans
en stor härlig grupp med en massa härliga människor, där alla har sina egna stunder!

om det är att man är smart, skrattar eller gråter mycket (eller både och)
skämtar om allt och alla eller tycker skämten är tråkiga

vi kan alla skratta åt och med varandra utan att det blir liksom en konstig känsla
det är nog det jag kommer sakna
det där samhörigheten, att vi alla trivs så bra ihop.
jag tror inte jag någonsin kommer träffa såna hära människor någonsin igen

vi kommer iallafall alltid ha våra minnen
våra stunder och 9m1 kommer alltid ha en plats både på min facebook
och i mitt hjärta!



jag kommer ihåg första gången när vi skulle möta alla i klassen..
det var i slutet av sexan

och alla var nervösa..
jag själv var livrädd!

hur vi skulle sätta oss i grupper för att lära känna varandra lite bättre
inte direkt sas det mycket..
för utom från två som redan kände varandra
det var dom som höll ljudnivån uppe.

sen tog vi en bild..
då vi alla stod upprdade eller satt
små och gulliga 12-13 åringar
fotot togs och namnen skrev på dessa papper vi fick för att vi skulle kunna lära oss namnen på varandra!
jag blandade alltid ihop några

och nu står vi här..
det känns svårt att säga farväl men det är något som måste göras
men jag kommer aldrig glömma den dagen och så många andra.




Kommentar:
#1: Zebra

DET var jag som pratade xD

2012-06-11 @ 17:53:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: