namethatwho

2012-11-25
00:40:41

DREAMHACK BITCHES!
cha cha, en jävulskt trött och halvt deprimerad tös som skriver just nu..
 
inte långt till tårar lovar jag!
för trött hoppas jag..
 
iaf, dramhack har verkligen varit värt pengarna och skulle göra nästan vad som helst för att få åka hit nästa år igen!
älskar det!
härliga människor som förstår varandra och som sprider en härlig känsla i hela elmia..
 
har även hunnit träffa min lilla bus kusin och moster..
pussat lite på pojkvännen och spelat ut ett spel iaf..
 
mirror's edge är helt enkelt för bra! :D
 
nehe, ska sova en timme och sen fortsätta vad jag nu än gjorde..


 är jag egentligen värd något?
eller är jag bara en till pokal att sätta på hyllan och säga att du gjort mig?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: