namethatwho

2012-05-31
20:13:14

what the fuck folks? just what the fuck..
jaha vad kan man säga..

idag har jag gått en jävla massa och mina ben är döda!
kom hem och firade med yoghurtglass! <3

klassen blev uppdelad i två grupper på friluftsdagen och då alla killarna antingen var på siesta eller '' sjuka'' så var det bara tjejer i klassen! men klarade oss helt galant utan dom och lyckades få ihop ganska många poäng.. sen får vi vilka som vinner..

ska ta och göra protjekt arbetet nu.. har imon också på mig. men jag orkar verkligen inte!
vi själv till siesta eller sweden rock! några band iallafall.

tydligen ska det va någon tältning med alla 9or på öster.. öh..
vi lägger det bakom oss.

ska gå och fota mig själv lite nu..
så att ni får några bilder på mig, fula lilla mig.

jag var för ful för att hamna på bild! så ni får en gammal bild på mig sen
oj oj oj...
vänta..

UTKLÄDNINGSDAGEN!
som var i tisdags.
jag var en falsk katkvinna.. catwoman.. typ..
bilder kommer en annan dag!

nej nu ska jag ta tag i mitt liv. NOPE  CHUCK TESTA.. fan vad gammal.

Kommentar:
#1: Lovisa

VI VANN! Vi VANN!!! som klass då.... inte som bästa grupp men som bästa klass! ville bara komentera det, kanske för att jag är väldigt tävlingsinriktad! sorry menmen... fast vi vann dock bara me ett poäng men det satt jävla fint!

2012-06-06 @ 20:43:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: