namethatwho

2012-09-01
23:18:52

ska man blogga så ska man..
jag har verkligen varit jävulskt dålig på att blogga!
i'm sorry!
har hänt en del sen jag sist skrev,
- gjort en massa yolo saker med niggas
- varit i malmö
- sovit mig trött
- börjat gymnasiet
- trivs som en spelare bland en massa spelare!
 
går i Karlskrona och pendlar varje dag..
även om jag måste gå upp om kring 5- 5:30 3 dagar i veckan så trivs jag och dagarna flyter på bra :D
sen är vi ju hyfsat bra många tjejer i klassen, 7 tjejer mot 9 killar.. inte så pjåkigt..

jag var livrädd första dagen och sen lugnade det ner sig i veckan..
alla är nog lika nervösa inför ny skola..

MEN!
ja.. jag vet inte.
saknar mina niggas ibland i skolan som fan, och önskar att jag hade en teleportör som gör att jag kan teleportera nån av dom till mig när jag behöver dom, ska nog uppfinna något sånt..

men iallafall..
det är helg och vad gör inte jag..
sitter på rumpan framför tvn och datorn och gör typ inte ett skit.
hade lust att gå it och träna innan men den försvann när jag kom på att det var lördag och alla karlshamns fjortisligor med gorillorna är ute och röjjer, antigen i stan, donken, strandpromenaden eller nånannanstans där dom stör..
förlåt men jag är ingen direkt partymänniska just nu..
har inte sovit så mycket som jag borde, även om jag har typ sovit hela helgen..

men iallafall nu igen, nu är kl 23:00...
ska man kanske försöka sparka undan mamma från soffan och sätta sig och spela xbox?
jag vet inte, kanske har jag nån bild jag kan lägga upp? som grädde på moset!
nu ska vi se...

 
jadå! EGOBILDER PÅ LILLA FULA MIG!
och en bild på mitt ben när vi firade hannas födelsedag och lovisas cykel bestämde sig att snubbla för mig och cuttade mitt ben lite.. den gjorde faktiskt apont!
sen en bild på mig som liten.. i klänning..















 
 
HOPPAS FOLKET ÄR NÖJDA NU!
vi får se när jag bloggar igen :D
puss :^*
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: