namethatwho

2012-07-29
01:17:49

något jag kommer sakna?
satt och kollade runt lite på internet, när en tanke slog mig..

nu när man ska börja gymnasiet i höst så ska man lära känna nya människor och ja.. allt är nytt!
och en annan tanke som slog mig då var att, det inte kommer va dessa underbara och roliga människor som jag lärt känna i 3 år som jag kommer gå med, och har haft awesome moments med!
utan ska gå nu tre år med helt okända personer, som jag visserligen kommer lära känna och bli vän med men t.ex inga fler lektioner i ö209 eller skratta så att man kiknar på franskan..
kalla mig blödig men sitter just nu och gråter för jag kommer sakna alla mycket.

och jag vet att sommar'n snart är slut och detta ångest framkallade ämnet borde vara lagt på hyllan men jag klarar inte av det!
kommer nog inte vara över detta förens till jul (om ens det?!)

var bara tvungen att skriva detta, för annars kommer jag inte kunna sova alls!
godnatt..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: