namethatwho

2012-07-12
00:53:55

love story like Ron and Hermione's?
Har just kollat typ ja.. halva Harry potter and the half blood prince
 
potter fan, och nörd som man är...
men orkar inte kolla hela idag, ska nog börja kolla filmer lite tidigare!
 
haha! men iallafall, mästerverk hela bunten av både filmer och böcker.. vissa av spela kunde ha gjorts bättre!
 
men sak jag verkligen älskar med just harry potter historien är den där hatkärleken Ron och Hermione har!
 
hatar varandra från första början, och retar gallfeber på varandra men gifter sig ändå i slutet..
önskar jag också gick på hogwarts!
men jag är en mugglare!
gud vad tråkigt!
 
önskar jag också hade en lovestory som dom...

eller fick ihop det med antingen Seamus eller Neville!
vilka fina namn :D
åh hej.. nu lämnar vi detta pinsamma del av mitt liv och gör något annat!
 

 
jag har antingen fått en förkylning eller så kommer gräspollen eller något annat nu?
nyser, rinnande näsa, trötta, rinnande, kliande ögon och kilande hals..
 
låter det bekant?

jahopp... nej men om kanske borde ta och bege sig?
MOT SÄNGEN!
tänker nog lägga upp lite bilder imon!
puss hej! ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: