namethatwho

2012-09-16
12:05:37

you're a dream-maker
jaha. då var det söndag igen
det är helt sjukt vad fort veckorna går.
men det är bara bra :)
 
jaha, vad ska man hitta på idag då?
jag har en fin liten lista!
 
- plugga matte
- piffa till lite gamla kläder
- plugga 3D
- städa
- våndas över hur tråkig jag är!
- sova 1-3 tupplurar kanske
- inse att jag förmodligen endast kommer göra 3 saker av dessa sakerna 
- tagga inför dom alla saker som ska göras i veckan
- ut och träna förhoppningsvis.
- läsa
 
det var nog allt :D
har max 12 timmar på mig!
dags att sätta fart!
 
får se om man kanske hinner spela lite, hoppas det annars gör jag tid för det!
skälla lite på systrarna som hittar på allt jävelskap som någonsin uppfunnits!
 
nehe, vi får se om jag kanske bloggar lite till sen :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: