namethatwho

2012-06-30
17:23:13

bloggilibloggblogg
tjo tjena nu är jag tillbaka vid en dator igen men bara över helgen..
lever livet i jönköping just nu0! FY FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN HÄR STADEN!
ska flytta hit sen när jag blir äldre! 
staden har liksom allt!
charmen att få mig liksom!
hahahaha XD
nej men iaf..
eftert att ha varit en liten betjänt nu i en vecka så har jag nu landat här då.. men ska tillbaka till betjänt livet imon... och fortsätta så tills på fredag. för att jag kommer inte ner på något annat sätt..
det  förstör så mycket av mina planer fick det heta av min mormor..
hon tycker att jag ska måla om ett bord och en stol nu i veckan som kommer , hänga med på nått jävla möte för att städa och sen en massa annat smått och gott... fuck noo!
har förskt tjata lite för att få åka hem tidigare och har själv kommit med idéer för hur det kan funka.
fick en utskällning och hon ringde och klagade för min mamma, för att jag även hade sat att jag ville träffa mina kompisar! tror hon seriöst att jag inte har några? att jag är ett litet freak som sitter som en aloner vid datorn hela dagarna.. please!
har gett upp hoppet för att få komma hem tidigare men ska nog fan i mig inte åka upp nästa sommar iaf! nu är det nog!
..............
men iallafall!
har shoppat lite i dag i jönköping! 

OCH HÖR OCH HÄPNA GOTT FOLK!
jag blev så förälskad i en kjol att jag köpte den! 
mörk blå och fin! jag älskar blått! 
sen köpt ett linne på monki och en t-shirt på new yorker!
charmig stad helt enkelt! 

är ju hos min moster och hennes man just nu, och min lilla två åriga kusin.. 
upp hit hade jag fått låna min systers resväska.. och på den finns det ett sådant kombinations lås..
min kusin då som är lite klåfingrig ställde sig och pillade på det, sen på kvällen när jag skulle öppna för att få tag på alla mina grejer, så var den låst! hade ingen aning om kombinationen, jag och min moster satt och prövade hur många som helst, vår sista utväg var att bända upp väskan med en skruvmejsel. bara att gå ovh lägga sig och försöka komma på en ursäkt till syrran sen, när skulle ha fått se sin resväska sönder... 
men som tur väl var behövdes inte det! 
fick tag på Nova sen där på morgonen och hon visste som tur väl kombinationen, fick äntligen tag på mina kläder och tandborste! 

hahaha en av dom konstiga saker man kommer att vara med om!
nehe om man kanske ska ta och lägga in lite videos eller vad säger ni gott folk?



puss hej leverpastej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: